Sunday 29 July 2012

Nak kenal tak? Tak kenal tak cinta.

Ni gambar aku (waktu 2 tahun lebih kurang). Orang lain buka blog ada sebab. Aku pulak tak bersebab, so tengah cari sebab apa aku buka blog?. Disebabkan ni blog aku, ada nama aku, elok aku ceritakan pasal diri aku serba sedikit dari awal. Cerita mestilah versi aku baru syok sikit. Dan blog ni juga ada pinjam nama orang lain. Sapa? kalau bagitahu siapa dia dah kira pertengahan cerita. Tak jadilah nanti nak cerita dari awal....
Yang pakai baju ninja turtle tu adik aku.. Yang tinggi sikit dari dia tu akulah. Masa ni baru sekolah kut.. Sorry bro libatkan kau dalam cerita ni... Kitorang 2 beradik je ke??? Tak.. ramai lagi sebenarnya.....


Kitorang 7 adik beradik semuanya.. Aku ada 5 orang akak, semua lain lain.. sorang pun tak sama baik dari zahir atau batin... hahaha... Atas Sofa tu, tengah tengah Kak Long. Kiri dan kanan dia mak abah aku.. Aku yang baju coklat, adik aku yang samseng tadi baju hijau tu.. Yang duduk tu dari kiri Atam, Angah, Kakde and Ateh. Yang dua orang kecik tu anak buah aku... 2 orang aje ke anak buah nya??? no no no... ramai lagi.. bakal menyusul...

Ok.. yang ni pulak 5 orang abang ipar aku... hahaha.. sorry bro melibatkan korang dalam blog ni..  Ni lama punya gambar.. Sekarang semua dah tua.. hahaha.. sekali lagi Sorry...


Ni sebahagian kecik dari anak anak sedara aku... mcm mana nak posting gambar diorang ya? Ramai sangat... Ada masa nanti aku buat ruangan khas utk diorang.. dan akan bapa saudara mu ini ceritakan satu persatu pe'el korang semua....... hahaha.. tiada yang terkecuali....

Rasanya semua family aku dah diperkenalkan... Ye ke? Nope.. ada lagi.. yang ni baru sebelah.. ada sebelah lagi.. wakakaka...  lepas sebelah lagi ada sebelah lagi.. wahh!!! banyak belah pulak...
slow-slow sambung k...

2 comments: